Dawid Maj i Aneta Musiał w Schulz brand friendly
Pracę w agencji reklamowej Schulz brand friendly zaczęli Dawid Maj i Aneta Musiał. Maj objął funkcję digital strategy plannera, a Musiał - account managera.
Dawid Maj jako strateg w dziale digitalowym Schulz brand friendly ma wzmocnić kompetencje agencji w zakresie analityki i planowania mediów w internecie.
Poprzednio pracował przez 3,5 roku w agencji Novem, najpierw pełnił tam funkcję account manager, a później account manager team leadera. Realizował projekty m.in. dla firm i marek LOT, Bayer, Play, Bonduelle i Bank Smart.
Aneta Musiał specjalizuje się w zakresie ambient marketingu, organizacji konferencji i eventów. W Schulz brand friendly objęła funkcję account manager w dziale obsługi klientów.
Z branżą reklamową jest związana od prawie 20 lat. Poprzednio pracowała przez ponad 3 lata jako kierownik działu obsługi klientów w agencji Niedzielski, a wcześniej m.in. w Agorze, Wirtualnej Polsce i DEMO Effective Launching. Realizowała projekty m.in. dla spółek CEZ, EDF, Cemex i PGD.
Dołącz do dyskusji: Dawid Maj i Aneta Musiał w Schulz brand friendly