Daniel Craig jako James Bond znów będzie reklamować Heinekena
Heineken planuje kampanię związaną z nowym filmem o Jamesie Bondzie „Spectre”. Podobnie jak w 2012 roku, Bond nie będzie już pił w filmie Martini, ale właśnie piwo Heineken. W kampanii reklamowej ponownie wystąpi Daniel Craig.
„Spectre” trafi na ekrany kin w listopadzie br. Heineken szykuje w związku z jego premierą globalną kampanię reklamową, jej szczegóły trzyma obecnie w tajemnicy. Wiadomo jedynie, że działania obejmować będą telewizję i media społecznościowe. W reklamach, podobnie jak przy premierze „Skyfall”, wystąpi odtwarzający rolę Jamesa Bonda Daniel Craig. Jego udział w spocie ma być większy niż trzy lata temu.
Heineken oczekuje, że reklama telewizyjna dotrze do ponad pół miliarda ludzi na całym świecie. Wszystkie rynki, na których marka jest dostępna, mają dostosować komunikację do działań związanych z kampanią wokół filmu „Spectre”.
Na działania związane z udziałem w „Skyfall” Heineken wydał ponad 100 mln dolarów. W tym roku budżet ten będzie prawdopodobnie większy. Heineken współpracuje przy serii filmów o Jamesie Bondzie od 1997 roku. Do 2012 roku marka nie była jednak tak mocno eksponowana w tej produkcji. Dopiero trzy lata temu, dzięki zainwestowaniu 60 mln euro, udało się zastąpić Martini, które wcześniej pił Bond, piwem Heineken.
Angażując się tak intensywnie w film o Bondzie, Heineken chce być jeszcze bardziej rozpoznawalny. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, dzięki tej produkcji marka chce docierać do mężczyzn, którzy chcą być jak tytułowy bohater i kobiet, które chcą być z Bondem. Zdradzili też, że dzięki współpracy przy tym filmie, marka jest mocniej kojarzona jako wysokiej jakości.
W związku z premierą „Spectre” już we wrześniu w sklepach pojawią się specjalne zestawy Heinekena zawierające m.in. ekskluzywne materiały na temat nowego filmu o Bondzie.
Dołącz do dyskusji: Daniel Craig jako James Bond znów będzie reklamować Heinekena