Dąbrowski, Mielcarek i Zawadzki w agencji Workking.pl
Filip Dąbrowski, Ewelina Mielcarek i Mateusz Zawadzki dołączyli do zespołu agencji interaktywnej Workking.pl, stworzonej przez Grupę Polskapresse.
Filip Dąbrowski, który w Workking.pl objął stanowisko new business managera, wcześniej związany był z Przeagencją i Vacaloca, gdzie realizował kampanie dla takich marek jak Mattel, Exxon Mobil, Totalizator Sportowy, PHILIPS, HTC, Polpharma czy Sony Computer.
Ewelina Mielcarek w firmie została junior project managerem, zaś Mateusz Zawadzki objął funkcję social media specialist. Wcześniej związani oni byli z firmami Coder’s Lab i Netia.
Agencja Workking.pl działająca w strukturach Grupy Polskapresse ma na swoim koncie realizację kampanii dla klientów z branży deweloperskiej, motoryzacyjnej i FMCG. Firma zajmuje się realizacjami z zakresu online, OOH i print. Agencją zarządza Marek Stankiewicz, dyrektor rozwoju biznesu internetowego Polskapresse, w Workking.pl pełniący funkcję chief strategy officer.
Dołącz do dyskusji: Dąbrowski, Mielcarek i Zawadzki w agencji Workking.pl