Czytelnik "Gazety Bezpłatnej"
Firma IBR Focus przeprowadziła badanie określające czytelnika "Gazety Bezpłatnej"
W wywiadzie znalazły się także pytania dotyczące zawartości merytorycznej gazety. Ankietowani poddali ocenie poszczególne kolumny gazety. Dostosowując się do potrzeb grupy docelowej tematyka gazety będzie nadal poszerzana o wiadomości gospodarcze i polityczne.
Badania zostały przeprowadzone metodą ilościową ad hoc, wywiadami bezpośrednimi na próbie losowej 520 osób. Kolejne badania zostaną przeprowadzone w IV kwartale 2002 roku.
Wydawcą "Gazety Bezpłatnej" jest Polska Prasa Bezpłatna S.A. należąca do grupy 4MEDIA S.A. Obecnie gazeta ukazuje się w dwunastu miastach (Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Kielcach, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie, Lublinie, Szczecinie, Bydgoszczy i Olsztynie) w łącznym nakładzie 320 tys. egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: