„Czystość, która pięknie pachnie!” - Unilever wprowadza do Polski środki do prania Surf
Koncern Unilever wprowadza do Polski nową markę produktów do prania Surf. Ich debiut wesprze silna kampania reklamowa, obecnie obejmująca sklepy Biedronka.
Marka Surf pojawiła się na rynku w 1959 roku. Dostępna była dotychczas w Europie, Ameryce Łacińskiej, Azji oraz w Afryce. W tym roku debiutuje na rynkach: polskim, czeskim, słowackim i węgierskim. Produkty w portfolio marki Surf to zarówno proszki, a także nowe formaty takie jak kapsułki czy płyny.
- Zapach, zaraz po czystości jest drugim najważniejszym benefitem w kategorii prania. Wiedząc jak wysokie oczekiwania mają konsumenci co do intensywności i długotrwałości zapachu produktów do prania, przygotowaliśmy trzy linie zapachowe. Dostępne będą dwa warianty przeznaczone do prania ubrań kolorowych i jeden do ubrań białych. Wśród pierwszych dwóch konsument znajdzie połączenie nut tropikalnej lilii i kwiatu ylang ylang (Tropical Lilly & Ylang Ylang) w różowym opakowaniu, a także propozycję, która oczaruje konsumentów fioletowymi barwami o zapachu irysu i wiosennej róży (Irys & Spring Rose). Trzecia linia zachwyci połączeniem białej orchidei i jaśminu (White Orchid & Jasmine), na półce zajdziemy ją w niebiesko-białym opakowaniu - opisuje Honorata Guzińska, brand manager Surf w Unilever Polska.
Produkty Surf będą dostępne w całej Polsce od 19 maja. Wprowadzeniu będzie towarzyszyć mocne wsparcie reklamowe w telewizji, outdorze, internecie, a także w sklepach. Szczegółów akcji na obecnym etapie nie ujawniono.
Jednym z pierwszych działań jest wspólna akcja z siecią Biedronka. W bieżącym wydaniu tygodnika „Kropka TV” sprzedawanym w tych sklepach umieszczono próbki produktów Surf, a na łamach tygodnika jest też reklama informująca o konkursie promującym tę markę. Należy w nim kupić jeden z produktów Surf, zachować paragon, wysłać SMS pod wskazany numer i napisać z czym kojarzy się zapach proszków Surf. Nagrodami w konkursie są m.in. pralki Eco Bubble, a jego organizatorem jest firma Level.
Unilever kilka lat wcześniej sprzedawał na polskim rynku takie marki proszków do prania jak Pollena 2000 czy Omo.
Dołącz do dyskusji: „Czystość, która pięknie pachnie!” - Unilever wprowadza do Polski środki do prania Surf
Proszki OMO są w Lidlach