SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czyste złoto, czysty Luksus” w promocji Luksusowej

Pod hasłem „Czyste złoto, czysty Luksus” ruszyła promocja wódki Luksusowej (Wyborowa SA). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Lowe GGK i Lowe Activation.

W promocji „Czyste złoto, czysty Luksus” nagrodami są miniaturki butelki Luksusowej wykonane z prawdziwego złota oraz sztaba złota. Ma to na celu maksymalne przyciągniecie uwagi klientów oraz podkreślenie wysokiej jakości Luksusowej.

Promocję - której realizacją zajmuje się agencja Lowe Activation - wspierają w punktach sprzedaży reklamy POS oraz złote kartony na butelki. Kreację tych materiałów, podobnie jak pomysł całej akcji, przygotowała agencja Lowe GGK.
 

Dołącz do dyskusji: „Czyste złoto, czysty Luksus” w promocji Luksusowej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lidia12121@wp.pl
Sprawdziłam i wysłałam smsa o tresci luksus i rzeczywiście dostałam odpowiedż taką samą jak moi poprzednicy w komentarzach,że odpowiedż nieprawidłowa.Raczej trudno się pomylić w jednym krótkim słowie,więc wniosek jest prosty.Luksusowa nabija nas w butelkę-złotą butelkę!
odpowiedź