Czwarta konferencja domu mediowego MPG
Już po raz czwarty dom mediowy MPG zorganizował konferencję "Innowacyjność w komunikacji marek". Podczas konferencji przedstawiono nowe koncepcje, dzięki którym marki mogą wyróżnić się spośród konkurencji.
Wśród prezentowanych zagadnień znalazły się takie tematy
jak:
- "'Engagement marketing' - pogłębianie relacji pomiędzy marką a
konsumentem w Internecie" - Robert Bernaciak, Operations Manager,
Media Contacts Polska
- "Jak 'entertainment marketing' może pomagać wyróżniać się
markom?" - Chris Wood, Head of Communications, Cake
- "Sponsoring sportowy jako efektywne narzędzie promocji marki" -
Piotr Pietrzak, CEO, Havas Sports & Entertainment Poland
- "Zmiany klimatyczne szansą w komunikacji marek" - Alicja
Cybulska, Research and Modelling Director, MPG Poland
- "Strategia Błękitnego Oceanu" jako narzędzia do tworzenia
innowacyjnych rozwiązań - Paweł Wojtkiewicz, Wiceprezes Zarządu,
Forum Rozwoju Menedżerskiego
- "Wyróżnianie marek poprzez OOH media" - Bogdan Rowiński, Dyrektor
Obsługi Klienta, Stroer.
Gościem specjalnym konferencji, w której uczestniczyło blisko 160 osób, był Chris Wood, dyrektor ds. komunikacji brytyjskiej agencji Cake. Poruszając temat 'entertainment marketing', wskazał potencjał szeroko rozumianej rozrywki w celu wyróżniania się marek.
"Nasza konferencja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem rynku. Potwierdza to duże zainteresowanie marketerów niekonwencjonalnym sposobem komunikacji marek. W czasach, w których niektórzy reklamodawcy będą zmuszeni do redukcji wydatków na reklamę, wyjście poza obowiązujące standardy mogą mieć nieocenioną wartość" - podkreślił Jacek Dzięcielak, CEO, MPG Polska.
Patronem medialnym był portal Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Czwarta konferencja domu mediowego MPG