Czterech uczestników przetargu mediowego TVP
W odpowiedzi na ogłoszenie przetargu na obsługę 12,5 mln zł budżetu mediowego Telewizji Polskiej swoje oferty złożyły cztery firmy. Wśród nich broniący klienta Value Media.
Oferty złożyli: Lowe Media, Maxus Warszawa wspólnie ze spółką Maxus, Carat Polska i Value Media. Ten ostatni broni obsługi mediowej TVP - pracuje w tym zakresie dla publicznego nadawcy od sierpnia 2013 roku (więcej na ten temat).
TVP nie podaje konkretnego terminu rozstrzygnięcia obecnie prowadzonego postępowania. Nastąpi to prawdopodobnie nie później niż 19 lutego, bo na ten dzień TVP zaplanowała rozpoczęcie współpracy z nowo wybranym domem mediowym.
Obecnie walka pomiędzy domami mediowymi toczy się o obsługę 12,5 mln zł netto budżetu - o czym szerzej pisaliśmy tutaj.
Dołącz do dyskusji: Czterech uczestników przetargu mediowego TVP
Gdyby było inaczej, moglibyśmy obawiać się o obiektywność procedur.