SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Człowiek mediów: Lubowska, Walter. Medium roku: TVN

Jury konkursu Media Trendy 2007 przyznało 14 nagród głównych i wyróżniło 21 prac. Wręczono również trzy nagrody specjalne i dwie nagrody Grand Prix.

Wyniki konkursu Media Trendy 2007 zostały ogłoszone podczas uroczystej Gali, która odbyła się w poniedziałek w Teatrze Dramatycznym  w Warszawie.

W części konkursu dotyczącej innowacji w planowaniu mediów łącznie największą liczbę nagród i wyróżnień otrzymały: domy mediowe Starcom (6 nagród) i MediaCom (6 nagród). W części innowacje w mediach liderem była Gazeta Wyborcza, która zdobyła łącznie 6 nagród i wyróżnień.

Człowiekiem mediów roku 2007 zostali ex aequo Anna Lubowska, Dyrektor Zarządzająca Mediaedge:cia na Europę Środkową i Wschodnią oraz Piotr Walter, Prezes Zarządu TVN S.A.

Prestiżowa nagroda Medium Roku 2007 trafiła do Telewizji TVN. Natomiast przedstawiciel Wydawnictwa Bauer oraz RMF FM odebrał statuetkę za wydarzenie biznesowe na rynku mediów w Polsce.

Lista zwycięzców konkursu Media Trendy 2007

Konkurs innowacji w mediach:

Autopromocja i promocja medium

  • TVP „Interaktywny projekt Oficerowie” – nagroda główna

  • Gazeta Wyborcza „Prenumerata Teczkowa” – wyróżnienie

  • Gazeta Wyborcza, Przystanek Polska Europa” - wyróżnienie

Niekonwencjonalne wykorzystanie medium

  • Radio Zet „Ptasie Mleczko” – nagroda główna

  • Axel Springer Newsweek „Mieszko – wczoraj i dziś” – wyróżnienie

  • Polskapresse Dziennik Bałtycki „4 kroki oszczędnego ogrzewania” - wyróżnienie

Innowacyjna zmiana

  • Gazeta Wyborcza „Niestandardowe formy reklamy” – nagroda główna

  • RMF MAXX „RMF MAXXX.TV” – wyróżnienie

  • AMS „AMS TOProfiler” - wyróżnienie

Marketing społeczny

  • Gazeta Wyborcza Oddział Katowice „Gazeta Wyborcza prowadzona przez Rojka” – nagroda główna

  • Gazeta Wyborcza Oddział Katowice „Krzesła do nauki” – wyróżnienie

  • Gazeta Wyborcza „Uczniowie z klasą” - wyróżnienie

Debiut roku

  • ITI Neovision „Telewizja nowej generacji N” – nagroda główna

  • Axel Springer Polska „DZIENNIK Polska Europa Świat” - wyróżnienie

Konkurs innowacji w planowaniu mediów:

Innowacyjne wykorzystanie mixu mediów

  • Starcom „100% Sprite'a tylko w internecie” – nagroda główna

  • Universal McCann „Launch Corsa” - wyróżnienie

Innowacyjne wykorzystanie telewizji

  • MediaCom „Czyste pranie - Czyste granie” – nagroda główna

  • ZenithOptimedia Group „Piękna historia” – wyróżnienie

  • OMD „Lech - będzie się działo" - wyróżnienie

Innowacyjne wykorzystanie radia

  • Nie przyznano nagrody

Innowacyjne wykorzystanie kina

  • MediaCom „Zapach w kinie - Lenor Spray" – nagroda główna

  • MediaCom „Babskie kino czy Salon Piękności?" - wyróżnienie

Innowacyjne wykorzystanie prasy

  • OMD „Deutsche Bank" – nagroda główna

  • Universal McCann “Opel Corsa Launch" - wyróżnienie

Innowacyjne wykorzystanie reklamy zewnętrznej

  • Starcom „Kropla Beskidu na przystankach" – nagroda główna

  • Glob Media „Continental - nie daj się zaskoczyć zimie" – wyróżnienie

  • MindShare Polska “Nike Air Max" - wyróżnienie

Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych

  • MediaCom „Kreuj z Pumą" – nagroda ex aequo

  • Starcom „Na żywo w internecie - TVN24" - nagroda ex aequo

  • MediaCom „Pierwsi na gronie - Shockwaves" - wyróżnienie

Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowej

  • MediaCom „Puma Create" – nagroda główna

  • Starcom „Łączy z krajem - Western Union" – wyróżnienie

  • Starcom „Burn niech Cię pochłonie" - wyróżnienie

Innowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów

  • DDB Warszawa „Tyskie Flagi" – nagroda główna

  • Starcom „Grupa Aplauz oklaskuje przechodniów" – wyróżnienie

  • Mediaedge:cia „IKEA - lepsze życie zaczyna się w domu" - wyróżnienie

Nagrody specjalne:

Człowiek mediów

  • Anna Lubowska, Dyrektor Zarządzająca Mediaedge:cia na Europę Środkową i Wschodnią

  • Piotr Walter, Prezes Zarządu TVN S.A.

Medium roku

  • Telewizja TVN

Wydarzenie roku w mediach

  • Wydawnictwo Bauer i RMF FM – wydarzenie biznesowe na rynku mediów

Nagrody GRAND PRIX:

Konkurs innowcji w planowaniu mediów

  • DDB Warszawa „Tyskie Flagi”

Konkurs innowacji w mediach

  • ITI Neovision „Telewizja Nowej Generacji N”

Dołącz do dyskusji: Człowiek mediów: Lubowska, Walter. Medium roku: TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl