Czereśniowy Dziki Sad reklamowany rockowym spotem z jeżami
Ruszyła nowa kampania telewizyjna piwa Dziki Sad o smaku czereśniowym (Grupa Żywiec). Za działania odpowiadają agencja 2012, Opus Film, GoldenSumbarine, Roots PR i Starcom.
Bohaterami najnowszego spotu Dzikiego Sadu, który od 1 czerwca emitowany jest w telewizji, jest rodzina sadowników oraz sympatyczne jeże. Kapela w trakcie imprezy wyśpiewuje "Czereśnie, czereśnie", co jest nawiązaniem do reklamowanego smaku napoju. Czereśnia to trzeci, obok Jabłka i Śliwki – wariant marki, który od kwietnia jest w sprzedaży w całej Polsce.
Kampania z sadownikami i jeżami wspierana jest komunikacją w digitalu i social mediach. Akcja obejmuje również akcje samplingowe i działania w punktach sprzedaży.
Za kreację spotu odpowiada agencja 2012. Produkcją zajął się Opus Film, reżyserią - Bartek Ignaciuk, a muzykę skomponował Jan Komar. Działania digital i social media dla marki Dziki Sad prowadzi agencja GoldenSumbarine, działania PR – agencja Roots, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Czereśniowy Dziki Sad reklamowany rockowym spotem z jeżami