Kłopoty z działaniem Cyfrowy Polsat Go. "Mechanizmy zabezpieczające"
Kilkuset internautów narzeka w mediach społecznościowych na kłopoty z działaniem aplikacji Cyfrowy Polsat Go oraz internetowego Centrum Obsługi Klienta. Operator tłumaczy to "standardowymi mechanizmami zabezpieczającymi".
Klienci największej platformy cyfrowej swoje problemy zgłaszają m.in. na Twitterze. - Próbuję zalogować się na Cyfrowy Polsat Go, bo mam tam pakiet, a cały czas mnie wywala - napisał jeden z nich. Niektórzy nie kryją nawet rozgoryczenia i grożą rezygnacją z oferty. - Zostałem wylogowany i wyskakuje błąd o błędnym haśle lub loginie i chcecie, żeby umowę przedłużyć? - pyta poirytowany użytkownik.
Zobacz także: Znacznie większy zasięg naziemnego MUX-4 z kanałami Polsatu. Relaunch TV Mobilnej?
Cyfrowy Polsat radzi zmieniać regularnie hasła
Platforma cyfrowa przekonuje, że jest sposób na uniknięcie podobnych problemów. - Opisane zdarzenia wynikają ze standardowych mechanizmów zabezpieczających dla kont naszych klientów. Jest to normalne działanie, które ma na celu zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa usług świadczonych klientom. Aby uniknąć podobnej sytuacji w przyszłości, zalecamy odnawianie hasła raz na jakiś czas – mówi Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu. Zdaniem przedstawicielki firmy, liczba odnotowanych w tej sprawie zgłoszeń jest niewielka, a jej firma wyjaśnia na bieżąco sytuację użytkownikom mediów społecznościowych.
Zobacz także: Zmienią się logotypy wszystkich kanałów Polsatu. Powstaje nowa marka Polsat Box
Czym jest Cyfrowy Polsat Go?
Uruchomiony w 2016 roku Cyfrowy Polsat Go to streamingowy serwis z ponad 100 kanałami z oferty największej platformy cyfrowej, a także tysiące programów oferowanych w formie VoD (wideo na żądanie). Ulubione programy można oglądać na laptopie, tablecie, czy smartfonie.
Wyniki Cyfrowego Polsatu za 2020 rok
Cyfrowy Polsat w 2020 roku zanotował przychody sprzedażowe w wysokości 11,96 mld zł, a zysk netto wzrósł z 1,11 do 1,15 mld zł. Najmocniej wzrosła sprzedaż usług telefonicznych w modelu abonamentowym. Ofertę SmartDom obejmującą zniżki przy korzystaniu z kilku usług na koniec ub.r. miało wykupioną już 2,06 mln klientów Cyfrowego Polsatu, o 3,6 proc. więcej niż rok wcześniej. Łącznie korzystali oni z 6,36 mln RGU, po wzroście o 314 tys. (5,2 proc.) rok do roku.
Dołącz do dyskusji: Kłopoty z działaniem Cyfrowy Polsat Go. "Mechanizmy zabezpieczające"