„#Niefiltrujemy” w kampanii reklamującej Cydr Lubelski Niefiltrowany (wideo)
Firma Ambra SA rozpoczęła kampanię promocyjną Cydru Lubelskiego Niefiltrowanego, która obejmuje przede wszystkim telewizję. Producent współpracował przy akcji z agencją Mind Progress, Romanem Przylipiakiem, D35 i SDE Media & Events.
Motywem przewodnim wakacyjnej kampanii Cydru Lubelskiego jest sztuka tatuażu, będąca sposobem na wyrażenie swojego prawdziwego „ja” - bez niedomówień i na zawsze. Pokazuje to 45-sekundowa historia #niefiltrowanej imprezy, podczas której - jak to w komediach i w życiu bywa - katastrofa goni katastrofę. To właśnie dzięki tatuażom jej bohaterowie odkrywają swoje prawdziwe oblicza: bez maski i filtra.
„#Niefiltrujemy” to hasło kampanii, które jednocześnie silnie wiąże się z ideą wartościowego produktu oraz stylem życia: autentycznością, naturalnością, bezpośredniością. Zachęcamy do odkrywania siebie, tak jak i my wciąż odkrywamy bogactwo smaku polskich jabłek - mówi Agata Domaradzka, dyrektor marketingu Ambra S.A. W ramach akcji zorganizowano trasę koncertową Cydr Lubelski Spragnieni Lata, podczas której promowani są niepokorni, oryginalni, artyści, m.in. Bovska, Iza Lach i Dwa Sławy.
- Chcemy inspirować konsumentów. W naszej komunikacji przekonujemy: bez względu na to, czy twój tatuaż jest przejawem buntu, poczucia wolności, uczucia do najbliższej osoby, ważnych momentów w życiu, wspomnień czy po prostu podkreśla twój charakter, pokaż go! Niczego nie ukrywaj i nie zakrywaj! Nie filtruj! - mówi Robert Walewski, brand manager Cydru Lubelskiego.
Finałem akcji będzie konkurs tatuażu 16 września na imprezie #Niefiltrujemy podczas Lubelskiego Święta Młodego Cydru.
Scenariusz spotu sponsoringowego opracowała agencja Mind Progress, a wyreżyserował go Roman Przylipiak. Za produkcję odpowiada Dom Produkcyjny D35, a za zakup mediów SDE Media & Events i bezpośrednio Ambra S.A, producent Cydru Lubelskiego.
Aktywności telewizyjne zostaną wsparte szeroko zakrojonymi działaniami w punktach sprzedaży, wykorzystującymi dedykowaną linię materiałów POS, które przygotowuje agencja Brandy Design. Za eventy podczas trasy koncertowej Spragnieni Lata odpowiada agencja koncertowa yMusic, za komunikację public relations – agencja Kuźnia PR, a social media - Emarketing Experts, twórcy nowej strony internetowej Cydrlubelski.pl. Kampania pod hasłem „#Niefiltrujemy” potrwa do końca wakacji.
Dołącz do dyskusji: „#Niefiltrujemy” w kampanii reklamującej Cydr Lubelski Niefiltrowany (wideo)