SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piccolo rozkręca magię w nowej kampanii (wideo)

Wystartowała nowa kampania reklamowa napoju dla dzieci Piccolo produkowanego przez firmę Ambra. Powstała we współpracy z agencją H2O Creative i OTO Film.

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Piccolo rozkręca magię”. Jej celem, obok prezentacji nowej odsłony opakowania napoju, jest także odświeżenie i wzmocnienie kluczowych przekazów marki. Piccolo pokazany jest jako produkt, który ma nie tylko wyzwalać dziecięcą radość, ale również zachęcać dzieci, by odnajdywały w codzienności przestrzeń na nieskrępowaną, beztroską zabawę. Marka postawiła sobie także za cel inspirowanie rodziców, aby ci raz na jakiś czas przymykali oko na wszystkie obowiązki, zajęcia czy lekcje dodatkowe i wykorzystali ten moment na wspólne harce z latoroślami.

- Piccolo to niekwestionowany lider w kategorii ”szampanów” dla dzieci, a także prekursor tego segmentu na rodzimym rynku. Mimo wszystko nie chcemy spoczywać na laurach i wciąż staramy się spełniać oczekiwania zarówno naszych małych konsumentów, jak i ich rodziców. Stąd też decyzja o wprowadzeniu nowego opakowania oraz przeprowadzenia multikanałowej kampanii reklamowej. H2O Creative to zaufany partner, który przez ponad 2 lata współpracy świetnie poznał Piccolo, jego odbiorców oraz wyzwania jakie stoją przed nowoczesną marką. - podkreśla Anna Wiśniak z Ambra.

Agencja H2O Creative odpowiada za ideę kreatywną, koncept i realizację spotu tv, digital/social oraz komunikację in-store.  Jest również odpowiedzialna za zaplanowanie oraz przeprowadzenie ogólnopolskiej  aktywacji konsumenckiej.

Reklamy wyprodukowało OTO Film, spot wyreżyserował Mikołaj Łebkowski, Postprodukcją zajęła się Orka, dźwiękiem – Cafe Ole Studio Dźwiękowe.

Dołącz do dyskusji: Piccolo rozkręca magię w nowej kampanii (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
why?
Jakie to jest złe...
odpowiedź
User
Michal
Tomek, jesteś monotematyczny
odpowiedź
User
Hanna z Zielonej Góry
Produkt, który ma wyzwalać dziecięcą radość? Jasne.. Uczmy dzieci już od małego, że bez alkoholu (póki co to produkt bezalkoholowy ale wygląda jak typowy szampan) nie można się dobrze bawić. Wystarczy łyk i będziesz dzieciaku w stanie zrobić wszystko(czyt. poderwać dziewczynę, która ci się podoba i rozkręcić imprezę).
Jedna z najgłupszych i nieodpowiedzialnych reklam jakie widzialam, wyprodukowana pod przykrywką uswiadamiania rodzicom i dzieciom, że w życiu warto dać sobie trochę luzu. Porażka! Mam nadzieję, że reklama zostanie szybko wycofana.
odpowiedź