Communication Unlimited rozprzedaje modę w Factory
Factory wprowadza nową europejską strategię komunikacji pod hasłem 'Fashion is Attitude'.
Zakłada ona pozycjonowanie Factory jako miejsca najmodniejszych zakupów dla osób, które traktują ubranie jako sposób ekspresji własnej osobowości. Za implementację nowej strategii do Polski jest odpowiedzialna agencja Communication Unlimited.
Pierwsza polska kampania dostosowana do światowej strategii Factory to letnia wyprzedaż w warszawskim outlecie w Ursusie. Agencja Communication Unlimited całościowo przygotowała kampanię informującą o wyprzedażach. Do zadań agencji należała adaptacja europejskiej kreacji do polskich warunków i zaplanowanie mediów. Hasło wyprzedaży to „Odkryj dziewiczy towar w nowych sklepach”, kampania jednocześnie informuje bowiem o nowych markach dostępnych w outlecie. Kreacja przedstawia młodą dziewczynę ze słuchawkami na szyi, ubraną w awangardowym stylu. Jej postać wyłania się na tle wieszaków z ubraniami. Tradycyjnie dla Factory sezonowa obniżka cen nazwana jest „rozprzedażą”, terminem zapożyczonym z przedwojnia.
W kampanii wykorzystano głównie outdoor: billboardy i reklamy na autobusach. Przygotowano też specjalne metki ubraniowe oraz materiały POS w sklepach. Agencja kupowała media we własnym zakresie.
Zespół: art director Katarzyna Byzia, copywriter Luiza Kwiatkowska, account manager Małgorzata Komarczuk, account executive Alicja Poznańska.
Dołącz do dyskusji: Communication Unlimited rozprzedaje modę w Factory