SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola: Happiness Factory

20 stycznia tuż po głównym wydaniu Faktów w TVN (około 19:25) iWydarzeń w Polsacie (około 19.15) będzie można zobaczyć odsłonędrugiej części filmu reklamowego Coca-Coli z serii HappinessFactory (Fabryka Szczęścia).

- Happines Factory II jest czymś dużo więcej, niż tylko reklamą- mówi Mikolaj Ciaś, Menedżer marki Coca-Cola. Odpowiadamy napotrzeby naszych konsumentów. Kilka ostatnich lat całkowiciezmieniło świat marketingu. Reklama, która ma dotrzeć do młodychludzi, musi być doskonała zarówno pod względem techniki, jak iscenariusza. Tym właśnie jest nowa część Fabryki Szczęścia -doskonałą animacją połączoną z interesującą fabułą.

Film jest dziełem holenderskiej agencji Wieden & KennedyAmsterdam, a w pracach nad nim brało udział ponad pięćdziesięciugrafików 3-D z agencji PSYOP.

Kampania pod nazwą 'Happiness Factory' jest częścią większejglobalnej kampanii 'Po radosnej stronie życia', która jest obecnieprowadzona w 150 krajach na całym świecie. Jej druga odsłona trwaod początku stycznia do połowy marca 2008 r. i składa się z 3etapów: kampanii promującej film w telewizji, radiu, internecie, wprasie oraz przez outdoor.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola: Happiness Factory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl