SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Rodzinka.pl" i "Star Wars: Ahsoka" hitami streamingu w Polsce

Na początku września polscy widzowie Netflixa najchętniej oglądali seriale "Rodzinka.pl" i "One Piece", a klienci Disney+ wybierali "Star Wars: Ahsoka" i "Małą syrenkę" - wynika z danych PlumResearch. 

Firma PlumResearch przygotowała tygodniowy ranking oglądanych przez Polaków treści na Netflix oraz Disney+, w oparciu o swoje narzędzie badawcze Showlabs. Ranking zawiera dane z okresu 4-10 września.

Co oglądamy na Netfliksie i Disney+?

Na Netfliksie najchętniej oglądaną produkcją była emitowana od lat w TVP "Rodzinka.pl" (404 tys. widzów), która wyprzedza adaptację anime "One Piece" i dokument "Sprawa Iwony Wieczorek", odkupiony od Viaplay.

W rankingu znajdują się dwa filmy tj. "Przebudzenie" oraz "Bez litości 2".


"Mała syrenka", dwie części bajki "Auta", serial "Ja jestem Groot" to produkcje znajdujące się w tygodniowym rankingu najpopularniejszych treści na Disney+. Warto nadmienić, że dedykowane są one dla dzieci - w rankingu Netflixa, żadna z pozycji w top 10 nie jest bajką. Dodatkowo, w zestawieniu Disney+ cztery pozycje to filmy a trzy spośród nich to content dziecięcy.

Na Disney+ liderem jest pierwszy sezon "Star Wars: Ahsoka", obejrzany przez prawie 200 tys. unikalnych widzów. Tuż za nim uplasowała się "Mała syrenka" z nieco ponad 140 tys. unikalnych widzów. Ranking zamyka pierwszy sezon "Zbrodni po sąsiedzku" (23 tys. unikalnych widzów).

W zestawieniu unikalny widz [UV] oznacza profil, który obejrzał daną treść przynajmniej raz przez co najmniej 2 minuty.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w sierpniu br. Netfliksa, jako stronę www oraz aplikację na urządzenia mobilne (bez smart TV, nieobjętych badaniem), odwiedziło 10,72 mln polskich internautów, co dało 36,29 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 5 godzin, 42 minuty i 37 sekund, co przełożyło się na 55,75 proc. udziału w łącznym czasie korzystania z platform ze streamingiem wideo. 

Disney+ zanotował 3,69 mln użytkowników, 2 godziny, 19 minut i 18 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 7,8 proc. udziału w łącznym czasie korzystania

Dołącz do dyskusji: "Rodzinka.pl" i "Star Wars: Ahsoka" hitami streamingu w Polsce

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lolik
Polacy to dziwny Naród.. Płacą niemałe pieniądze za Netflixa żeby zobaczyć Rodzinkę.pl, która za darmo leci w publicznej tv i do tego w TVP VOD też można ją zobaczyć za darmo. Po to jest ludziom Netflix. Żałosne. Do tego Sprawa Iwony Wieczorek, która jest dokumentem, który nic nie wnosi nowego. Wszystko co do tej pory było wiadome+ hipotezy. Sprawa nierozwiązana, więc dokument jest bez sensu. Ludzie szukają sensacji, ale jej tam nie ma
odpowiedź
User
goutt
nasze polskie produkcje Netflix original jakoś konsekwentnie się nie oglądają . Na czele zakupy od TVP i upadłego konkurenta . Co ci tzw producenci robią w Netflix pl. robią dobrze? Wyglada na to ,że nic .
odpowiedź
User
stary wilk
Co ci tzw producenci robią w Netflix pl. robią dobrze? Wyglada na to ,że nic .
Podsumowałeś Netflixa, a nie TVP. Money for nothing.
odpowiedź