CKM na nowego brand managera
Do zespołu marketingu wydawnictwa Marquard Media Polska dołączyła z początkiem czerwca Joanna Mazur, która objęła stanowisko brand managera miesięcznika "CKM". Zastąpiła na nim Piotra Kwaśniewskiego.
Do głównych zadań Joanny Mazur należy umocnienie pozycji "CKM" jako lidera w segmencie magazynów męskich, współtworzenie i realizacja strategii marketingowej miesięcznika, aktywne kreowanie jego wizerunku oraz zwiększenie efektywności sprzedaży. Odpowiada ona także za planowanie i realizację kampanii reklamowych i promocyjnych "CKM".
Joanna Mazur specjalizuje się w marketingu mediów drukowanych. Ostatnio współpracowała z miesięcznikiem "Manager Magazin", a wcześniej pracowała w Grupie Wydawniczej Infor (obecnie Infor PL) jako menedżer ds. projektów specjalnych oraz szef biura promocji "Gazety Prawnej". Związana była także z AWR Wprost i Ringier Polska.
Dołącz do dyskusji: CKM na nowego brand managera