SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„CKM” i „Playboy” tracą czytelników, liderem „Men's Health”

W lipcu br. większość miesięczników lifestylowych dla panów zanotowało spadki sprzedaży w porównaniu do lipca ub.r., a najwięcej stracił „CKM”. Wzrostem pochwalić się może tylko „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health" (Motor-Presse Polska) w lipcu br. wyniosła 56 125 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była niższa o 8,28 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Logo” (Agora), którego średnia sprzedaż ogółem wzrosła o 6,89 proc. do 49 475 egz. - jest to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu. Magazyn ten w lipcu br. kosztował 4,99 zł, a rok wcześniej - 7,99 zł. Z kolei na ostatnie miejsce podium z drugiej lokaty spadło pismo „CKM” (Marquard Media Polska), które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem 25,71 proc., co dało w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 40 596 egz.

Spadek także dotknął plasującego się na czwartej pozycji miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła bowiem o 12,28 proc. i wyniosła 40 200 egz.

Wirtualnemedia.pl lipiec
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 56125 61195
Logo 49475 46287
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 40596 54643
Playboy 40200 45828
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 29738 33198


W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. także liderem zostało pismo „Men's Health”, wiceliderem było  „Logo”, a trzecie miejsce należało do „CKM”.

Wirtualnemedia.pl 2012
ZKDP lipiec czerwiec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Men's Health Edycja Polska 56125 56069
Logo 49475 40215
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny 40596 34353
Playboy 40200 40893
Wirtualnemedia.pl
Forbes. Profit 29738 28971

Dołącz do dyskusji: „CKM” i „Playboy” tracą czytelników, liderem „Men's Health”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zdzisio
żeby pogapić się na mięso można pójść do mięsnego a za darmo dają popatrzeć na pustaki w składach budowlanych.
Po co więc ludzie mieli by kupować i "czytać" te szmatławce ?
0 0
odpowiedź
User
Wacek
goła baby za darmo są w necie, więc CKM i Playboy teraz naprawdę zaczną tracić kiedy zarządzanie redakcjami poległa głównie na obcinaniu honorariów dziennikarskich!
0 0
odpowiedź
User
zuzu
a gdzie Maxim? Skali zabrakło ;-D
0 0
odpowiedź