SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cityboard Digital promuje bilety okresowe w Trójmieście

Agencja Cityboard Digital realizuje nową kampanię dla Metropolitalnego Związku Komunikacyjnego Zatoki Gdańskiej. Działania marketingowe skupiają się na promocji okresowych biletów metropolitalnych.

W ramach współpracy agencja Cityboard Digital prowadzi działania na TikToku, YouTubie i w środowisku Meta. Kampania przebiega pod haslem „Jeden bilet, różne środki transportu. Podróżuj z nami – mzkzg.org” i ma na celu popularyzację metropolitalnych biletów okresowych na autobusy, tramwaje i pociągi na obszarze funkcjonowania MZKZG. Bilety obowiązują na liniach organizowanych przez ZTM w Gdańsku, ZKM w Gdyni i MZK Wejherowo oraz w pociągach POLREGIO i trójmiejskiej SKM.

W kampanii wykorzystano film przygotowany przez Cityboard Digital.

– Dla klienta opracowaliśmy przekaz, który jest prosty i sugestywny. Grupa celowa jest bardzo szeroka, więc skupiliśmy się na jasności przekazu, aby dla każdego był łatwy w dekodowaniu. Oczywiście platformy takie jak TikTok, czy YouTube rządzą się swoimi prawami, ale staraliśmy się dopasować odpowiednie środki wyrazu – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Początek kampanii miał miejsce w połowie grudnia. Za kreację odpowiada Mateusz Bojanowski i jego zespół, a za media Joanna Stan wraz z zespołem. 

Dołącz do dyskusji: Cityboard Digital promuje bilety okresowe w Trójmieście

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yeti
Dobra robota
odpowiedź
User
svusafmegnepzezGP
Since manuscripts are subject to deterioration
odpowiedź
User
MatthewFroleKQ
Jak tegoroczne świąteczne kampanie reklamowe różnią się od poprzednich lat? Czy marketerzy rzeczywiście potrzebują eksperymentować z tradycyjnymi świątecznymi motywami, aby zaskoczyć odbiorców? Jakie strategie reklamowe okazują się skuteczne w przyciąganiu uwagi konsumentów w okresie świątecznym?
odpowiedź