Cisowianka reklamowana jako woda reprezentacji Polski
W telewizji i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wody Cisowianka (Polskie Zdroje). Akcja podkreśla, że marka ta jest oficjalną wodą piłkarskiej reprezentacji Polski.
Rozpoczęta właśnie kampania Cisowianki jest utrzymana w dynamicznej stylistyce – layout przedstawia „wodną” piłkę wpadającą do siatki. Takiemu przekazowi towarzyszy informacja, że Cisowianka jako oficjalna woda piłkarskiej reprezentacji Polski towarzyszy naszym zawodnikom w przygotowaniach do Euro 2012, a także ogólnej – że woda to nie tylko nieodłączny element zarówno profesjonalnego, jak i amatorskiego sportu.
Cisowianka oficjalną wodą piłkarskiej reprezentacji Polski
Obecna odsłona to pierwszy etap drugoplanowych działań marketingowych Cisowianki, które będą pokazywać, że woda stanowi źródło pozytywnej energii motywującej do działania.
Kampania obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie emitowane codziennie po wiadomościach sportowych w TVP1) oraz outdoor. Kampanię – zaplanowną na outdoorze na miesiąc, a w telewizji do końca lata – we własnym zakresie przygotowała firma Polskie Zdroje, dystrybutor Cisowianki.
Dołącz do dyskusji: Cisowianka reklamowana jako woda reprezentacji Polski