Chrupaczki Bobovita wsparte kampanią reklamową
Nutricia Polska wprowadziła na rynek ciasteczka Bobovita dla niemowląt i małych dzieci: Chrupaczki Misiaczki i Chrupaczki Zwierzaczki. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Arip Next i Mediacom.
Chrupaczki Misiaczki są przeznaczone dla niemowląt po 8. miesiącu życia, a Chrupaczki Zwierzaczki – dla dzieci, które ukończyły 10. miesiąc życia. Produkty są dostępne w sprzedaży od połowy lutego w paczkach kosztujących ok. 7,85 zł.
Nowe marki od początku kwietnia będą wspierane reklamami w prasie, głównie w magazynach parentingowych, takich jak m.in. „Twoje Dziecko”, „Dziecko” i „Mam Dziecko”. Kreację tej kampanii przygotowała agencja Arip Next, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom, a działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications.
Dołącz do dyskusji: Chrupaczki Bobovita wsparte kampanią reklamową