Ruszyły casting do „The Voice of Poland”, „The Voice Senior” i „The Voice Kids” w sezonie 2020/2021 w TVP2
Do końca maja potrwają internetowe castingi do trzech edycji programów „The Voice”. Jedenasty sezon „The Voice of Poland” najprawdopodobniej zostanie pokazany jesienią br. Tuż po zakończeniu tego programu widzowie stacji zobaczą „The Voice Senior 2”, a w styczniu i lutym będzie można oglądać „The Voice Kids 4”.
W przeciwieństwie do poprzednich lat w tym roku nie odbędą się castingi stacjonarne. Do programów można zgłaszać się wyłącznie internetowo.
Aby wziąć udział w castingu, należy wejść na stronę voicecasting.pl, wybrać program, w którym chce się wziąć udział i wysłać zgłoszenie - krótką ankietę dostępną na stronie oraz materiał wideo z nagranymi utworami. Po zakończeniu castingów, osoby, które zakwalifikują się do programu, zostaną poinformowane o tym drogą mailową lub telefoniczną.
Do programu „The Voice of Poland” mogą zgłaszać się muzykalne osoby, które ukończyły 16. rok życia. „The Voice Senior” to program dla seniorów po 60. roku życia. Do „The Voice Kids” mogą się zgłaszać uzdolnione muzycznie dzieci w wieku 8-14 lat. W przypadku „The Voice” dla najmłodszych zgłoszenie muszą wypełnić rodzice bądź opiekunowie prawni dziecka.
Portal Wirtualnemedia.pl jako pierwszy informował, że jedenasty sezon „The Voice of Poland” TVP2 najprawdopodobniej pokaże jesienią przyszłego roku. Tuż po zakończeniu tego programu widzowie stacji zobaczą „The Voice Senior 2” (grudzień 2020), a następnie będzie można oglądać „The Voice Kids 4” (styczeń i luty 2021).
„The Voice of Poland” na antenie TVP2 odbyła się w 2011 roku. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii w 2010 roku. Jego formuła polega na poszukiwaniu najlepiej śpiewającego wokalisty.
W portfolio Dwójki znajdują się również mutacje formatu, w którym występują dzieci i seniorzy - „The Voice Kids”, który można oglądać od 2018 roku oraz „The Voice Senior”, którego pierwsza edycja została pokazana pod koniec 2019 roku.
Ostatnią - dziesiątą - edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 7 września do 30 listopada ub.r. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 1,83 mln osób.
Od 7 do 28 grudnia br. w tym samym paśmie Dwójka pokazywała pierwszą edycję „The Voice Senior”, którą oglądało 2,97 mln widzów. Z kolei pokazywana od 4 stycznia do 22 lutego (również w sobotnim prime-time) trzecia edycja „The Voice Kids” gromadziła 2,48 mln osób.
Wszystkie trzy projekty „The Voice” na zlecenie Telewizji Polskiej w naszym kraju produkuje firma Rochstar.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.
Dołącz do dyskusji: Ruszyły casting do „The Voice of Poland”, „The Voice Senior” i „The Voice Kids” w sezonie 2020/2021 w TVP2
Voice Kids 8-14
Voice 16+
A 15 latki to co?