BZ WBK wybiera agencję interaktywną
BZ WBK rozpoczął przetarg na strategię komunikacji w internecie i realizację różnych projektów marketingowych. O zlecenie rywalizują czołowe firmy interaktywne.
Rozpoczęty przez BZ WBK przetarg obejmuje stałą obsługę przede wszystkim w zakresie tworzenia kampanii promocyjnych w internecie, działań e-PR oraz kreowania akcji angażujących internautów, m.in. z wykorzystaniem portali i inicjatyw społecznościowych. Bank zaprosił do przetargu - jak informuje w komunikacie prasowym - "czołowe firmy interaktywne", a najlepszą spośród ich ofert zamierza wybrać w drugim kwartale bieżącego roku.
BZ WBK do tej pory nie korzystał na stałe z usług agencji interaktywnej. Decyzja o podjęciu takiej współpracy wynika z planów banku na szerszą promocję w internecie, a zwłaszcza w serwisach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: BZ WBK wybiera agencję interaktywną
to pewne