SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BZ WBK wybiera agencję interaktywną

BZ WBK rozpoczął przetarg na strategię komunikacji w internecie i realizację różnych projektów marketingowych. O zlecenie rywalizują czołowe firmy interaktywne.

Rozpoczęty przez BZ WBK przetarg obejmuje stałą obsługę przede wszystkim w zakresie tworzenia kampanii promocyjnych w internecie, działań e-PR oraz kreowania akcji angażujących internautów, m.in. z wykorzystaniem portali i inicjatyw społecznościowych. Bank zaprosił do przetargu - jak informuje w komunikacie prasowym - "czołowe firmy interaktywne", a najlepszą spośród ich ofert zamierza wybrać w drugim kwartale bieżącego roku.

BZ WBK do tej pory nie korzystał na stałe z usług agencji interaktywnej. Decyzja o podjęciu takiej współpracy wynika z planów banku na szerszą promocję w internecie, a zwłaszcza w serwisach społecznościowych.

Dołącz do dyskusji: BZ WBK wybiera agencję interaktywną

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paweł p.
wygra K2

to pewne
odpowiedź