SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet British Airways dla ZenithOptimedia

Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na warty 3 miliony funtów internetowy budżet medialny linii lotniczych British Airways.

Do tej pory internetowym planowaniem i zakupem mediów BA zajmowała się Agency.com, która również wystartowała w przetargu, ale przegrała finałową rywalizację z ZenithOptimedia. O budżet walczyła także agencja OgilvyOne.

ZenithOptimedia jest obecnie odpowiedzialny również za warty 18 milionów funtów medialny budżet linii lotniczych poza internetem. BA zdecydowały się na przekazanie mu także cyfrowego budżetu w celu uzyskania oszczędności, sądząc, że uzyska lepsze stawki poprzez konsolidację wszystkich swoich działań medialnych w ramach jednej firmy.

Agency.com pozostanie natomiast agencją odpowiedzialną za kreację marki BA w mediach cyfrowych.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Budżet British Airways dla ZenithOptimedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl