Budżet British Airways dla ZenithOptimedia
Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na warty 3 milionyfuntów internetowy budżet medialny linii lotniczych BritishAirways.
Do tej pory internetowym planowaniem i zakupem mediów BAzajmowała się Agency.com, która również wystartowała w przetargu,ale przegrała finałową rywalizację z ZenithOptimedia. O budżetwalczyła także agencja OgilvyOne.
ZenithOptimedia jest obecnie odpowiedzialny również za warty 18milionów funtów medialny budżet linii lotniczych poza internetem.BA zdecydowały się na przekazanie mu także cyfrowego budżetu w celuuzyskania oszczędności, sądząc, że uzyska lepsze stawki poprzezkonsolidację wszystkich swoich działań medialnych w ramach jednejfirmy.
Agency.com pozostanie natomiast agencją odpowiedzialną zakreację marki BA w mediach cyfrowych.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Budżet British Airways dla ZenithOptimedia