„Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, „Twist” z największym spadkiem
W lutym br. wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Na pozycji lidera znalazł się dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2013 roku wyniosła 162 830 egz. W porównaniu do lutego 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 9,35 proc.
Na drugie miejsce z trzeciego awansował miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem jednak zmalała o 1,67 proc. do 79 561 egz.
Z kolei na ostatnie miejsce podium z pozycji czwartej awansował również wydawany przez Wydawnictwo Bauer „Fun Club”, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 24,43 proc. do poziomu 61 132 egz.
Największy spadek w zestawieniu zanotował „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z drugiego na czwarte miejsce Jego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2013 roku zmalała o 35,96 proc. i ostatecznie wyniosła 54 248 egz.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
162830 |
179630 |
Bravo Girl |
79561 |
80916 |
Fun Club |
61132 |
80890 |
Twist |
54248 |
84712 |
W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 25,90 proc.) pochwalić się mogło „Bravo”. Z kolei również i tutaj największy spadek zanotował „Twist” - wyniósł on 11,23 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
luty |
styczeń |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
162830 |
129332 |
Bravo Girl |
79561 |
76047 |
Fun Club |
61132 |
66937 |
Twist |
54248 |
61109 |
Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem wśród pism młodzieżowych, „Twist” z największym spadkiem