Brackie Pils od Żywca reklamowane jako „polsko-czeski kunszt piwowarski”
Grupa Żywiec wprowadza na rynek polsko-czeskie piwo Brackie Pils. Wspierać to będzie kampania reklamowa przygotowana przez agencje Just, Global, Insignia, Roots PR i Goh.
Receptura Brackie Pils powstała w Cieszynie - stworzyło ją dwóch browarników: z Cieszyna i Czech - Mirosław Pastucha i Svatopluk Vrzala. Brackie Pils powstaje na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. Na początku września Brackie Pils trafi do sklepów w województwach śląskim, opolskim i dolnośląskim. Dostępne będzie w butelkach zwrotnych 500 ml oraz czteropaku puszki 500 ml.
Wprowadzenie piwa Brackie Pils wspierać będzie szeroka kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, w internecie, a także działania PR i BTL w punktach sprzedaży oraz akcja samplingowa (zaplanowana na wrzesień).
By podkreślić polsko-czeskie korzenie Brackiego Pils, w komunikacji pojawią się wizerunki dwóch autentycznych browarników, autorów receptury tego piwa: Mirosława Pastuchy z Polski i Svatopluka Vrzaly z Czech.
Kampanię przygotowała agencja Just, materiały BTL agencja Global, działania digital prowadzi agencja Insignia, a za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR. Akcję samplingową zrealizuje agencja Goh.
Dołącz do dyskusji: Brackie Pils od Żywca reklamowane jako „polsko-czeski kunszt piwowarski”