BoxOfAds od Xevin Lab rusza w Polsce
Polski start-up BoxOfAds, jeden z projektów należących do inkubatora technologicznego Xevin Lab, po rozwinięciu działalności na globalnych rynkach wchodzi na rodzimy rynek.
BoxOfAds to narzędzie analityczne przeznaczone dla działów marketingu internetowego, mające ułatwiać planowanie i tworzenie kampanii w sieciach reklamowych display. Dzięki temu narzędziu klient otrzymuje dostęp do informacji na temat aktywności konkurencji w danej sieci reklamowej oraz o reklamodawcach, wydawcach, kreacjach reklamowych czy też landing page'ach wykorzystywanych przez konkurencję.
Do tej pory firma założona przez Łukasza Jasiaka i Bartosza Poźniaka funkcjonowała na rynkach globalnych. Aktualnie realizuje projekty w USA, Anglii, Niemczech, Australii, Wielkiej Brytanii i Kanadzie, a z jej narzędzia korzystają m.in. takie firmy zagraniczne jak AVG Technologies, Neverblue czy GrabAds. Teraz BoxOfAds wchodzi na rodzimy rynek.
Głównym celem firmy na najbliższe lata jest poszerzanie dostępności usług o kolejne geolokalizacje oraz o nowe formy reklamy. Najbliższa przyszłość to reklama mobilna, a w nieco dalszej perspektywie reklama na portalach społecznościowych.
Xevin Lab zapewnia BoxOfAds wsparcie od strony merytorycznej, zwłaszcza jeżeli chodzi o networking, optymalizację technologii i budowę struktury firmy.
Dołącz do dyskusji: BoxOfAds od Xevin Lab rusza w Polsce