UPC Polska: Bogdan Bucurei szefem marketingu, Jerzy Gołębiowski dyrektorem B2B
W sieci kablowej UPC Polska funkcję dyrektor marketingu objął Bogdan Bucurei, a dyrektora B2B - Jerzy Gołębiowski.
Bogdan Bucurei jako dyrektor marketingu będzie odpowiadał w UPC Polska za komunikację marketingową, zarządzanie wartością klienta, ofertę, produkty oraz badania rynkowe. Poprzednio szefem marketingu firmy był Tomasz Izydorczyk, który odszedł z niej na początku ub.r.
Bucurei z UPC jest związany od ośmiu lat. Ostatnio pełnił funkcję szefa treści i ofert konsumenckich w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a wcześniej był kolejno szefem zarządzania produktem oraz członkiem zarządu i dyrektora ds. marketingu w UPC Rumunia.
W branży telekomunikacyjnej pracuje od 2001 roku. Był też związany z Vodafone i Telekom Romania.
Z kolei Jerzy Gołębiowski jako dyrektor B2B będzie odpowiedzialny w UPC Polska za rozwój i dalszy wzrost wyników biznesowych w obszarze klientów biznesowych.
Gołębiowski od 2007 roku jest członkiem zarządu UPC Polska. Pełnił też w firmie funkcję dyrektora ds. rozwoju (był odpowiedzialny za strategię, rozwój, fuzje oraz przejęcia), a niedawno został dyrektorem ds. rozwoju UPC w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przed przejściem di UPC pracował w Netii i PricewaterhouseCoopers.
Bogdan Bucurei i Jerzy Gołębiowski na nowych stanowiskach będą raportować bezpośrednio do Roberta Redeleanu, prezesa UPC Polska.
Na koniec września br. sieć kablowa UPC Polska miała 1,43 mln abonentów, o 4,5 tys. więcej niż rok wcześniej. W minionych trzech kwartałach firma zanotowała 1,189 mld zł wpływów, po wzroście o 1,5 proc. w skali roku.
Dołącz do dyskusji: UPC Polska: Bogdan Bucurei szefem marketingu, Jerzy Gołębiowski dyrektorem B2B