SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bóbr Julek w kampanii Auchan uczy, jak nie marnować jedzenia i pomaga potrzebującym

“Dziel się dobrem z Julkiem Bobrem” – to hasło czwartej już edycji przedświątecznej akcji charytatywnej Auchan Retail Polska, której bohaterem jest pluszowy Bóbr Julek. Akcja potrwa do 24 grudnia br., a jej celem jest pomoc podopiecznym Federacji Polskich Banków Żywności, a także zwrócenie uwagi na zjawisko marnowania żywności. 

Wyprodukowany w 90 proc. z poliestru pochodzącego z recyklingu plastikowych butelek  Bóbr Julek wciela się w postać Szefa kuchni. Maskotka dostępna jest we wszystkich sklepach Auchan, można ją również kupić poprzez platformę zakupy.auchan.pl.

Julek w tym roku pokaże, jak można ograniczyć marnowanie żywności, np. gotując z resztek produktów, będzie wspierał dobre nawyki żywieniowe i zachęcał do dzielenia się żywnością.

- Każdego roku w Polsce marnuje się około 5 milionów ton żywności, najwięcej w gospodarstwach domowych, szczególnie w okresie Bożego Narodzenia. W tym roku postanowiliśmy po raz kolejny przypomnieć o tym niezwykle ważnym problemie w ramach akcji z Bobrem Julkiem. Chcemy pokazać, że temat marnowania żywności dotyka każdego z nas i że małe zmiany mogą dać ogromne efekty. Cieszymy się, że jednocześnie w przededniu Świąt będziemy mogli wspomóc potrzebujących przekazując dochód ze sprzedaży Julka naszemu wieloletniemu partnerowi Federacji Polskich Banków Żywności – mówi Ewa Malecka, dyrektor CSR Auchan Retail Polska.  

Wsparciem akcji jest dedykowany landing page, oraz kampania mediowa, kampania w mediach społecznościowych sieci oraz w gazetkach i sklepach sieci w całej Polsce. Na Instagramie zorganizowany zostanie konkurs związany z problemem marnowania jedzenia, a nagrody będą związane z tematyką gotowania. 

Dołącz do dyskusji: Bóbr Julek w kampanii Auchan uczy, jak nie marnować jedzenia i pomaga potrzebującym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl