„Bo my wiemy, o co chodzi” w reklamie wody Kubuś Waterrr (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa wody smakowej dla dzieci Kubuś Waterrr (Maspex Wadowice). Akcję, pod hasłem „Bo my wiemy, o co chodzi”, przygotowały agencje Brasil i Mindshare.
W spocie reklamowym dzieci uczestniczące w treningu pływackim na basenie przenoszą się do podwodnej krainy, gdzie bawią się i nurkują.
Na początku kwietnia rozpoczęła się akcja wizerunkowa Kubusia Waterrra, informująca, że ta woda nie zawiera konserwantów (więcej na ten temat).
Obecna kampania obejmuje telewizję (Polsat, TV Puls, TVS, kanały tematyczne i dziecięce) oraz internet (serwis Youtube).
Spot przygotowała agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy: Mindshare.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Bo my wiemy, o co chodzi” w reklamie wody Kubuś Waterrr (wideo)