BNP Paribas reklamuje bankowość prywatną
Ruszyła kampania reklamowa usług bankowości prywatnej oferowanych przez BNP Paribas. Akcję, prowadzoną w prasie, przygotowały firmy Publicis i Havas Media.
Rozpoczęta właśnie kampania bankowości prywatnej w BNP Paribas ma charakter wizerunkowy. Reklamy pokazują polskich i międzynarodowych doradców banku, informując, że zapewniają oni m.in. kompleksowe wsparcie w zarządzaniu majątkiem w oparciu o wieloletnie doświadczenie i analizy Grupy BNP Paribas. Kampania podkreśla też szeroki zakres usług świadczonych w ramach bankowości prywatnej: od bankowości codziennej, przez rozwiązania inwestycyjne i ubezpieczeniowe, po planowanie majątku i inwestycje.
Akcja - tak samo jak promowana w niej oferta - skierowana jest do osób zamożnych: managerów wyższego szczebla oraz przedsiębiorców zainteresowanych nowoczesnymi formami zarządzania majątkiem.
Kampania jest prowadzona w prasie, obejmując m.in. reklamy w „Forbes Polska”, dodatku „Weekend” do „Pulsu Biznesu”, „Business Traveller” i „Kaleidoscope”, a także artykuły sponsorowane (komentarze ekspertów banku i informacje o ofercie). Działania potrwają do października.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: BNP Paribas reklamuje bankowość prywatną