Bezpłatne badanie wzroku w Vision Express - nowa akcja eventowa
W wybranych galeriach handlowych rozpoczęła się kolejna tura działań eventowych promujących Vision Express. Za ich realizację ponownie odpowiada agencja Great Open House.
W ramach akcji promującej Vision Expres, w 20 galeriach handlowych w największych miastach zostaną umieszczone stoiska, na których klienci będą mogli bezpłatnie zbadać swój wzrok przy użyciu specjalistycznego sprzętu - autorefraktometru. Badania przeprowadzą specjaliści okuliści/refrakcjoniści. Klienci będą również kierowani na pełne badanie do gabinetów okulistycznych znajdujących się w salonach Vision Express.
Celem działań - zaplanowanych na okres od 12 listopada do 4 grudnia 2011 r. - jest tworzenie trwałych relacji z klientem i budowanie pozytywnego wizerunku Vision Express poprzez edukowanie na temat konieczności regularnego badania wzroku i sprawdzania korekcji w użytkowanych okularach.
Akcji wizerunkowej towarzyszy specjalna promocja umożliwiająca klientom zakup okularów ze zniżką 5 proc., z uwzględnieniem aktualnej promocji w salonach Vision Express "tyle zniżki, ile masz lat". Ponadto umożliwia osobom przebadanym na stoisku promocyjnym odbycie pełnego badania przeprowadzonego przez okulistę w salonie Vision Express za 29 zł bez konieczności zakupu okularów lub za 1 zł przy zakupie okularów.
Great Open House odpowiada za realizację działań promocyjno–eventowych w galeriach, a także za rekrutację specjalistów oraz zakupy materiałów akcyjnych i logistyczną obsługę projektu.
Agencja odpowiadała także za realizację podobnej akcji dla Vision Express, która miała miejsce latem tego roku (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Bezpłatne badanie wzroku w Vision Express - nowa akcja eventowa