"Beowulf" na wiatach przystankowych
Warner Bros. wprowadza do polskich kin epicką superprodukcję"Beowulf". Premiera filmu odbędzie się 23 listopada br. Dom mediowyZenithOptimedia przygotował kampanię premierową filmuwykorzystującą w niestandardowy sposób nośniki reklamy zewnętrznej.
Działania reklamowe filmu "Beowulf" prowadzone będą w telewizji,prasie, internecie oraz na outdorze.
Dźwiękowe i świetlne efekty specjalne pojawią się na wiatachprzystankowych należących do firmy AMS. Zainstalowano na nichodtwarzacz plików mp3 zsynchronizowany z włącznikiem światła.Odgłosy, które będą emitowane w kilkuminutowych cyklach na blisko20 przystankach w największych miastach Polski, pochodzą ze ścieżkidźwiękowej filmu. Dodatkowo, interesujący efekt komunikacyjnyzostanie osiągnięty dzięki powiązaniu dźwięku z podświetlaniemcitylightu w czas odtwarzania pliku mp3. Łącznie w kampaniioutdoorowej wykorzystanych zostanie ponad 100 wiatprzystankowych.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowyZenithOptimedia, a kreację przygotował Warner Bros.
W ramach działań reklamowych promujących premierę "Beowulf"przewidziano również specjalne eventy przy okazji pokazówspecjalnych filmu.
Wartość budżetu kilkutygodniowej kampanii reklamowej nie zostałaujawniona.
Dołącz do dyskusji: "Beowulf" na wiatach przystankowych