SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Beata Mielcarz dyrektorką ds. komercjalizacji contentu w Rebel Media/ Visual Work

Beata Mielcarz objęła stanowisko dyrektorki ds. komercjalizacji contentu w agencji mediowej Rebel Media/ Visual Work. Wcześniej pracowała w TVN Media. 

Beata MielcarzBeata Mielcarz

Beata Mielcarz będzie pracowała nad rozwijaniem działu w zakresie komercjalizacji contentu. Będzie odpowiadać za budowanie strategii contentowych dla klientów i zarządzanie współpracą z mediami. Jednocześnie jako nowa dyrektor ds. komercjalizacji contentu  będzie również odpowiedzialna za kreacje dla klientów w domu produkcyjnym z Visual Work.

Beata Mielcarz wzmacnia kompetencje agencji mediowej Rebel Media, która jest odpowiedzialna m.in. za obsługę komercyjną i mediową programu “Doradca Smaku” czy “Totalne Remonty Szelągowskiej”. Dom produkcyjny Visual Work jest producentem “Doradcy Smaku”, którego 20 sezon będzie emitowany na wiosnę w stacji TVN.

Swoje doświadczenie zawodowe przed dołączeniem do Rebel Media zdobyła pracując  w roli szefa sekcji realizacji sprzedaży specjalnej w TVN Media,  specjalizując się w złożonych projektach z zakresu branded content, lokowania produktu oraz realizacji niestandardowych rozwiązań digitalowych. 

Dołącz do dyskusji: Beata Mielcarz dyrektorką ds. komercjalizacji contentu w Rebel Media/ Visual Work

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
"komercjalizacja contentu" - w jakim to języku jest?
odpowiedź
User
Bart
Właściwą osoba na właściwym miejscu :)
odpowiedź
User
Jhny
Go! Go Beti!
odpowiedź