Beata Mielcarz dyrektorką ds. komercjalizacji contentu w Rebel Media/ Visual Work
Beata Mielcarz objęła stanowisko dyrektorki ds. komercjalizacji contentu w agencji mediowej Rebel Media/ Visual Work. Wcześniej pracowała w TVN Media.
Beata Mielcarz będzie pracowała nad rozwijaniem działu w zakresie komercjalizacji contentu. Będzie odpowiadać za budowanie strategii contentowych dla klientów i zarządzanie współpracą z mediami. Jednocześnie jako nowa dyrektor ds. komercjalizacji contentu będzie również odpowiedzialna za kreacje dla klientów w domu produkcyjnym z Visual Work.
Beata Mielcarz wzmacnia kompetencje agencji mediowej Rebel Media, która jest odpowiedzialna m.in. za obsługę komercyjną i mediową programu “Doradca Smaku” czy “Totalne Remonty Szelągowskiej”. Dom produkcyjny Visual Work jest producentem “Doradcy Smaku”, którego 20 sezon będzie emitowany na wiosnę w stacji TVN.
Swoje doświadczenie zawodowe przed dołączeniem do Rebel Media zdobyła pracując w roli szefa sekcji realizacji sprzedaży specjalnej w TVN Media, specjalizując się w złożonych projektach z zakresu branded content, lokowania produktu oraz realizacji niestandardowych rozwiązań digitalowych.
Dołącz do dyskusji: Beata Mielcarz dyrektorką ds. komercjalizacji contentu w Rebel Media/ Visual Work