Bartłomiej Wojdak nowym marketing managerem Portu Łódź
Port Łódź, należący do IKEA Centres Polska, nawiązał współpracę z Bartłomiejem Wojdakiem, dotychczasowym dyrektorem promocji Urzędu Miasta Łodzi. W łódzkim Centrum Bartłomiej Wojdak objął stanowisko marketing managera.
Bartłomiej Wojdak

Nowy kierownik marketingu będzie odpowiedzialny za budowanie długofalowej strategii komunikacji i promocji Portu Łódź oraz realizację działań wizerunkowych, eventowych i kampanii reklamowych, w tym projektów OOH. Bartłomiej Wojdak w Porcie Łódź objął również pieczę nad komunikacją prowadzoną w mediach społecznościowych.
Wojdak wcześniej pełnił obowiązki dyrektora wydziału promocji w Urzędzie Miasta Łodzi. Ma również wieloletnie doświadczenie pracy w mediach. Pracował m.in. w Agorze, wydawcy „Gazety Wyborczej”.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Wojdak nowym marketing managerem Portu Łódź