Barbora klientem ITBC Communication
Debiutujący w Polsce internetowy sklep spożywczy Barbora współpracuje w zakresie PR z ITBC Communication.
ITBC Communication realizuje dla Barbory działania z zakresu PR korporacyjnego i produktowego. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne, bieżące działania komunikacyjne i wizerunkowe, w tym relacje z mediami, obsługa biura prasowego oraz projektów komercyjnych, a także współpraca z ekspertami zewnętrznymi.
Za obsługę nowego klienta odpowiada dział retail agencji.
Zarządzana przez Maxima Group (właściciel sklepów Stokrotka) platforma e-commerce Barbora, która w styczniu zadebiutowała na polskim rynku, zamierza rzucić wyzwanie takim graczom, jak m.in. Frisco.pl, Auchan Direct czy Carrefour.pl. Pierwszym miastem objętym usługą jest Warszawa. W ofercie sklepu jest 11 kategorii produktów, od spożywczych, po artykuły codziennego użytku. Obroty marki w 2019 r. wyniosły 50 mln euro.
Dołącz do dyskusji: Barbora klientem ITBC Communication