Była szefowa PR Szymona Hołowni otworzyła butik szkoleniowy Krystal Point
Barbara Krysztofczyk założyła butikową agencję szkoleniową Krystal Point. Ekspertka w tym roku była odpowiedzialna za obszar PR w sztabie kandydata na prezydenta Szymona Hołowni.
Krystal Point ma oferować szkolenia w czterech tematach - wystąpienia publiczne, treningi medialne, zarządzanie medialną sytuacją kryzysową oraz storytelling. Każdorazowo scenariusze szkoleniowe są projektowane indywidualnie pod kątem specyficznych potrzeb każdego klienta.
Nazwa „Krystal Point” ma podkreślać, że butik jest punktem, w którym pożądany wizerunek każdego z uczestników szkoleń będzie się szybko i łatwo krystalizował. Jednocześnie nawiązuje ona do nazwiska Barbary Krysztofczyk, CEO agencji
W zależności od profilu szkolenia mogą być dodatkowo poszerzane o moduły realizowane przez współpracujących z butikiem dziennikarzy telewizyjnych i radiowych, aktorów, logopedów oraz specjalistów ds. stylizacji.
- Chcemy, by Klienci czuli, że możemy zająć się rozwojem ich kompetencji komunikacyjnych oraz budowaniem wizerunku w sposób kompletny. Każdy człowiek ma jakieś talenty komunikacyjne, które są jak kryształy, warte wydobycia. My umiemy je wskazać i sprawić, by świeciły pełnią swoich możliwości - podkreśla Krysztofczyk, główna trenerka i CEO Krystal Point.
Barbara Krysztofczyk jest szkoleniowcem z 13-letnią praktyką i strategiem komunikacji z 15-letnim doświadczeniem w PR. W czasie tegorocznej prezydenckiej kampanii wyborczej była szefową PR sztabu wyborczego Szymona Hołowni, z końcem czerwca zakończyła tę współpracę. Odpowiadała za całościowe zarządzanie zespołem zajmującym się komunikacją i public relations, opracowywała strategię komunikacyjną, zajmowała się również zarządzaniem kryzysowym.
Wcześniej była wieloletnim prezesem zarządu agencji Synertime.
Dołącz do dyskusji: Była szefowa PR Szymona Hołowni otworzyła butik szkoleniowy Krystal Point