Bankozaurus w reklamie mBanku
"Koniec ery bankozaurów!" - głosi nowa kampania promocyjna mBanku,której celem jest utrwalenie wizerunku tej instytucji jako synonimunowoczesności i innowacyjności
Nowa kampania wizerunkowo-sprzedażowa mBanku opiera się oskojarzenia z prehistorią. W spocie widzimy bankozaurusa - alegorięprehistorycznej bankowości, której fundamentem były "potworneopłaty bankowe, monstrualne prowizje, archaiczne produkty orazskostniałe procedury". Bankozaurus próbuje przekonać parę klientówmBanku na przejście do innej instytucji finansowej, ale oni sąprzekonani, że ich bank gwarantuje im brak opłat i pewnyzysk.
Reklama będzie emitowana od 10 listopada do 7 grudnia w telewizji(TVN, Polsat, TVN 7, TV 4, Polsat 2, TVN 24, TVN Style, MTV, VH1,FoxLife, Comedy Central, National Geographic, Canal+Sport, ZoneEuropa) oraz w sieciach kin (Cinema City, Helios, Kinoplex i OrangeIMAX). Działania reklamowe prowadzone są też w prasie ("Newsweek","Polityka", "Focus", "CKM", "Avanti", "Mamo to ja"), w internecie(Onet.pl i Wp.pl), na plakatach w Centrach Biznesu i mKioskach orazna megaboardach przy centrach Finansowych mBanku w Warszawie,Łodzi, Poznaniu, Lublinie i Szczecinie.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy MPG, kreację przygotowałaagencja Czteryczwarte. Spot wyprodukowało studio Film Skafander, awyreżyserował go Marcin Ziębiński. Postprodukcję i animację 3Dbankozaura wykonał Platige Image.
Dodatkowo w internecie pod adresem www.bankozaury.pl udostępnionazostała gra "Ucieczka bankozaurusa" opracowana przez agencjęMosqito.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Bankozaurus w reklamie mBanku