„bądź świadkiem” w kampanii Crime & Investigation Network
Pod hasłem „bądź świadkiem” trwa kampania debiutującego w Polsce kanału Crime & Investigation Network. Akcja obejmuje ambient i internet.
Kampania promująca Crime & Investigation Network rozpoczęła się jednocześnie z udostępnieniem tego kanału przez Cyfrę+ (więcej). Akcja pod hasłem „bądź świadkiem” wprowadza odbiorców w świat zbrodni i zagadek kryminalnych, zachęcając do aktywnego udziału w śledztwie. I w kawiarniach i klubach w Gdyni, Poznaniu, Lublinie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Bytomiu, Katowicach i Krakowie pojawiły się naklejki imitujące lustra weneckie. Natomiast w serwisie internetowym badzswiadkiem.pl prowadzony jest konkurs na najbardziej spostrzegawczych i odpornych na stres świadków. Najlepsi w tej zabawie otrzymają tablet iPad 16 GB oraz 5 iPody Nano 8 GB.
Kreację kampanii – zaplanowanej do końca marca – przygotowała agencja interaktywna Think Kong, a działania public relations prowadzi agencja On Board PR.
Dołącz do dyskusji: „bądź świadkiem” w kampanii Crime & Investigation Network