Azjatycki restaurator o Leszku Chmielewskim w reklamie piwa Lech (wideo)
Bohaterem trzeciej reklamy w kampanii piwa Lech (Kompania Piwowarska) opowiadającej o inspiracjach Leszka Chmielewskiego jest azjatycki restaurator. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Advertising, WML Poland i MEC.
W reklamie piwa Lech azjatycki restaurator opowiada, jak Leszek Chmielewski zainspirował go do zmiany wystroju lokalu na „Wok on ice”, co okazało się dużym sukcesem. Historię podsumowuje hasło: „Lech. Pozytywnie wpłynie”.
Poprzednie spoty pokazywały, jak Chmielewski zainspirował Eskimosów (zobacz tę reklamę) i meksykańskiego zapaśnika (obejrzyj to).
Cała akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze.
Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, aktywności w internecie realizuje agencja VML Poland, za komunikację BTL odpowiada agencja Afekt, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: Azjatycki restaurator o Leszku Chmielewskim w reklamie piwa Lech (wideo)