SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Axel Springer łączy regionalne Biura Reklamy

Axel Springer Polska od 1 października br. połączy struktury regionalne Biura Reklamy Prasy Codziennej oraz Biura Reklamy Magazynów. Połączone oddziały będą odpowiadać za sprzedaż reklamową w regionach wszystkich produktów spółki: gazet codziennych, magazynów i serwisów internetowych.

- Stawiamy na synergię działań sprzedażowych w regionach. To kolejny krok po uruchomieniu sprzedaży nowych pakietów dziennikowo-magazynowych typu Press Power, który pozwoli nam działać efektywniej oraz zwiększyć nasz udział w rynku - mówi Jerzy Karwelis, chief marketing officer w Axel Springer Polska.

Dyrektorem zintegrowanych struktur regionalnych został Piotr Łuszczek, dotychczasowy dyrektor Działu Sprzedaży Regionalnej Biura Reklamy Prasy Codziennej, natomiast Beata Kowalczyk, odpowiedzialna do tej pory za sprzedaż regionalną w magazynach, została szefem oddziału warszawskiego biura (na tym stanowisku był dotychczas wakat).

Axel Springer Polska posiada obecnie dziesięć regionalnych biur reklamy. Znajdują się one w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku, Krakowie, Bydgoszczy, Szczecinie i Zielonej Górze.

Dołącz do dyskusji: Axel Springer łączy regionalne Biura Reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl