1,22 mln widzów programu „Autentyczni” w TVN. Stacja liderem rynku
Pierwsze dwa odcinki nowego programu „Autentyczni” z udziałem osób w spektrum autyzmu obejrzało w TVN średnio 1,22 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. W czasie emisji talk-show stacja była liderem rynku.
Pierwsze dwa premierowe odcinki „Autentycznych” w TVN obejrzeć można było 1 i 2 listopada 2023 roku o godz. 20.05. Średnia widownia produkcji wyniosła 1,22 mln osób. Przełożyło się to na 9,02 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,18 proc. w grupie 16-49 i 10,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Pierwszy odcinek śledziło 1,35 mln widzów. Z kolei drugi obejrzało 1,09 mln osób.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z obu odcinków cyklu śledziło 2,30 mln osób w grupie 4+.
W oba dni w paśmie między 20.05 a 20.41 TVN był liderem rynku telewizyjnego z udziałem w grupie 4+ wynoszącym 8,94 proc. Na kolejnych miejscach znalazły się: TVP1 (7,81 proc.) i TVP2 (7,68 proc.). Czwarty był Polsat z wynikiem 6,46 proc.
„Autentyczni” to polska wersja francuskiego formatu „The A Talks”, który został stworzony przez Oliviera Nakache oraz Erica Toledano. W programie „Autentyczni” 50 osób w spektrum autyzmu próbuje swoich sił w roli dziennikarzy - wspólnie biorą udział w rozmowie z zaproszonym gościem. Sam wywiad jest poprzedzony odpowiednim przygotowaniem.
Rolę moderatora w projekcie pełni aktor Maciej Stuhr. TVN na razie pokazał pierwsze dwa odcinki „Autentycznych” z udziałem Roberta Makłowicza i Natalią Kukulską.
Kolejne odcinki stacja planuje wyemitować w przyszłym roku.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,22 mln widzów programu „Autentyczni” w TVN. Stacja liderem rynku