Atmedia z kwietniowym cennikiem - spoty droższe o 14/22 proc.
W kwietniowej ofercie reklamowej tematycznych kanałów telewizyjnych obsługiwanych przez Atmedia ceny są wyższe o 22 proc. w prime-timie, a o 14 proc. w pozostałych pasmach. Jednocześnie broker zaktualizował swoje pakiety demograficzne.
W pierwszej fazie sprzedaży (tzw. pre-sales) kwietniowej oferty Atmediów cena 1 GRP wynosi 3,7 tys. zł - dla pasma prime-time, oraz 2,85 tys. zł - pozostałych pasm. To, odpowiednio, o 22 i 14 proc. więcej niż rok wcześniej. Firma uzasadnia tę podwyżkę rosnącym zasięgiem reprezentowanych przez siebie stacji w rynku oglądalności i reklam.
Oferta Atmediów obejmuje 60 kablowo-satelitarnych i ponadregionalnych kanałów tematycznych oraz 31 stron internetowych. Jednocześnie firma wprowadziła kwartalną aktualizację listy stacji dostępnych w pakietach demograficznych Atmothers, Atwomen, Atmen, Atbusiness i Atcities.
Dołącz do dyskusji: Atmedia z kwietniowym cennikiem - spoty droższe o 14/22 proc.