Artur Łuszczyński awansował na digital strategy & innovations managera w Starcomie
Artur Łuszczyński w domu mediowym Starcom (Publicis Media) objął funkcję digital strategy & innovations managera w dziale strategii. Będzie współodpowiedzialny za jakość produktu strategicznego agencji w działaniach wykorzystujących cyfrowe kanały komunikacji.
Do zespołu Starcomu Artur Łuszczyński dołączył w 2014 roku jako junior planner. W ostatnim czasie jako senior communications planner zajmował się przede wszystkim technologiami i narzędziami do zakupu kampanii w modelu programmatikowym.
- Dzięki zaawansowanej analityce możemy dzisiaj jak nigdy dotąd zgłębiać zachowania i potrzeby indywidualnych odbiorców komunikacji, ale do właściwej interpretacji danych o konsumentach niezbędne są kompetencje strategiczne. W Starcomie inwestujemy w narzędzia i wiedzę, o tym jak działają poszczególne elementy ekosystemu cyfrowych kanałów komunikacji, by z indywidualnym użytkownikiem skutecznie komunikować się na masową skalę. Ekspertyza Artura w obszarze programmatik jest więc świetnym uzupełnieniem kompetencji, które budujemy w dziale strategii - komentuje Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.
Artur Łuszczyński będzie ściśle współpracował z poszczególnymi zespołami klienckimi przy tworzeniu strategii digitalowych i niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych. Jego rolą będzie również koordynacja współpracy agencji z Google.
Działem strategii Starcomu kieruje Sebastian Szade, który wiosną br. objął stanowisko strategy & innovation directora.
Dołącz do dyskusji: Artur Łuszczyński awansował na digital strategy & innovations managera w Starcomie