SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Artegence ponownie dla Gorącego Kubka

Pod koniec stycznia ruszyła zimowa edycja kampanii "Tego mi trzeba"dla marki Knorr Gorący Kubek. Agencja interaktywna Artegence już poraz czwarty odpowiedzialna jest za całość działań dla marki winternecie.

W ramach kampanii Artegence zbudowała wirtualny Dom GorącegoKubka. Pod adresem www.tegomitrzeba.pl można gozwiedzić i spróbować swoich sił w grze online. Dzięki zdobytympunktom internauci mają możliwość wygrać codziennie 5 bonów nazakupy w Empiku o wartości 50 zł oraz 15 termosów. Zbierającwskazówki pozostawione w pokojach i rozwiązując zadania rośnieszansa na jeden z 3 bonów o wartości 8 tys. zł na wymarzonywyjazd.

Celem kampanii jest przedstawienie produktu "Gorący Kubek" jakoidealnej, rozgrzewającej i zaspokajającej pierwszy głód przekąskina czas jesienno-zimowej aury.

Reklamy przygotowane przez Artegence pojawią się na portalachOnet.pl, Wp.pl, o2.pl, Gazeta.pl i nasza-klasa.pl oraz na wybranychserwisach zrzeszonych w sieciach Adnet, IDMnet i ARBOmedia.Kampania potrwa do końca lutego.

Za dobór powierzchni reklamowej odpowiada dom mediowyOmnicomMediaGroup.

Dołącz do dyskusji: Artegence ponownie dla Gorącego Kubka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl