Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansują w dziale kreacji Artegence
Dotychczasowi copywriterzy Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansowali w strukturach działu kreacji agencji Artegence na stanowiska seniorskie.

Michał Orlikowski związany jest z branżą kreatywną od prawie dziewięciu lat. Oprócz Artegence odpowiadał za copywriting w takich agencjach czy domach produkcyjnych jak Cheil Worldwide, Foszer Sawicki oraz The&Partnership. W jego portfolio znajdziemy takie marki jak Volkswagen, Pepsi, Toyota, PKO Bank Polski Play czy Samsung.
Jarosław Maciejek jest związany z agencjami kreatywnymi od siedmiu lat i także ma na swoim koncie pracę dla największych, globalnych i polskich marek, m.in. Pepsi, Grupa Żywiec, T-Mobile, Oriflame czy PKO Bank Polski. W Artegence pracuje od ponad pięciu lat, wcześniej jego kariera była związana z TWIN .digital collective i Cravtt.
Obaj seniorzy pracują w zespole kreacji kierowanym przez Adama Zdeba, creative directora w Artegence.
Dołącz do dyskusji: Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansują w dziale kreacji Artegence