Arena Media rozszerza obsługę Carrefoura o cztery nowe rynki w Europie
Należący do Havas Media Group dom mediowy Arena Media od stycznia 2019 roku będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów dla sieci Carrefour nie tylko w Polsce i Niemczech, ale też w Belgii, Hiszpanii, Rumunii i Włoszech.
Do zadań agencji mediowej będą należeć doradztwo strategiczne i medialne, planowanie i zakup mediów oraz niestandardowe działania dla wszystkich podmiotów działających w ramach grupy (Hypermarché Carrefour, Carrefour Market, Carrefour Contact, Carrefour City, Carrefour Express, Carrefour Bio, Rue du Commerce, etc.).
- Nasza długoletnia współpraca z Arena Media jest najlepszym potwierdzeniem jakości obsługi mediowej, którą od lat zapewnia nam zespół agencji. Wysoką efektywność prowadzonych wspólnie działań potwierdzają i wyniki, i zdobyte nagrody: dwie wygrane w Mixx Awards w 2016, złote Effie w 2017 czy kolejne nominacje, które dostaliśmy w tegorocznej edycji Effie - powiedział Marcin Olech, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska.
Współpraca rozpocznie się od stycznia 2019 roku. Rozszerzenie współpracy z Arena Media o 4 kolejne kraje ma wzmocnić synergię i koordynację komunikacji w całej grupie Carrefour.
- Z marką Carrefour pracujemy już naprawdę długo, a nasze wzajemne zrozumienie w kwestii strategii, planowania i zakupu mediów potwierdzają przede wszystkim efekty prowadzonych kampanii. Bardzo doceniamy zaufanie, którym obdarza nas Carrefour, a przede wszystkim otwartość na nowe rozwiązania, narzędzia i kanały, dzięki czemu możemy zaoferować i realizować komunikację marketingową na najwyższym poziomie. Taką, która wnosi realną wartość w życie konsumentów i jest po prostu meaningful - powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Arena Media, CEO Havas Media Group.
##NEWShttps://www.wirtualnemedia.pl/artykul/carrefour-akt-pierwszy-act-for-food-zdrowa-polka##
Dołącz do dyskusji: Arena Media rozszerza obsługę Carrefoura o cztery nowe rynki w Europie
.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com