Anna Skorulska w agencji MetrixLab
Do agencji badawczej MetrixLab dołączyła Anna Skorulska obejmując stanowisko associate director w dziale badawczym.

Skorulska będzie odpowiedzialna za merytoryczny nadzór nad projektami oraz współpracę z klientami.
Jest związana z branżą badawczą od ponad 20 lat, ostatnio pracowała w Ipsos kierując zespołem badań komunikacji - Creative Excellence.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
We wcześniejszych latach w ramach Ipsos i Millward Brown budowała swoje kompetencje współpracując z wieloma kluczowymi firmami, zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym.
- Doświadczenie, kompetencje badawcze oraz umiejętność współpracy z klientami, które posiada Ania doskonale się wpisują w politykę MetrixLab w Polsce. Osobiście bardzo się cieszę, że będziemy mogli znów pracować i budować coś razem - mówi Łukasz Głowacki, senior client director w MetrixLab Polska.
Dołącz do dyskusji: Anna Skorulska w agencji MetrixLab