SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Seroczyńska szefową marketingu w Lloyd Group

Anna Seroczyńska objęła nowo utworzone stanowisko head of marketing w Lloyd Group, w skład której wchodzą trzy marki - Lloyd Properties, Buy & Rent oraz Rent like home.

Anna SeroczyńskaAnna Seroczyńska

Seroczyńska odpowiada za stworzenie i implementację strategii marketingowej oraz reklamowej, współpracę z partnerami biznesowymi, a także bezpośredni nadzór nad działaniami z obszaru komunikacji marek.

Jak podaje firma, utworzenie nowego stanowiska jest efektem dynamicznego rozwoju całej Grupy, na którą składają się trzy spółki, pięć oddziałów ogólnopolskich oraz niemal 100-osobowy zespół. W lutym br. Lloyd Group przenosi się do nowego biura w przedwojennej kamienicy przy Placu za warszawską Halą Koszyki.

Anna Seroczyńska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Jako dyrektor kreatywna przez wiele lat rozwijała kompetencje strategiczne oraz realizowała projekty dla marek z sektora real estate, m.in. Orco (Złota 44), Atlas Estates, Ebejot, Red Development, Ancona, Soho i SMG Deutschland.

Dołącz do dyskusji: Anna Seroczyńska szefową marketingu w Lloyd Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl