Anna Rama: z Media Direction do Value Media
Anna Rama zaczęła pracę jako senior communication planner w domu mediowym Value Media. To 50. osoba zatrudniona w br w Value Media i Media+ (oba domy mediowe należą do Group One).
Jako senior communication planner Anna Rama będzie odpowiadać w Value Media za obsługę marek L’Oréal Paris z grupy CPD. Jej bezpośrednim przełożonym będzie communication director Jakub Ignaczak.
Przez ostatnie dwa lata Rama związana była z Grupą Media Direction, gdzie jako senior media planner realizowała projekty m.in. dla Dr. Oetker, Mango, Sage i PSA. Wcześniej pracowała w Eveline Cosmetics.
Anna Rama to 50. osoba, która została zatrudniona w br. w spółkach mediowych należących do Group One. Obecnie liczą one ponad 170 pracowników, o 60 proc. więcej niż rok wcześniej. Nowe osoby dołączyły m.in. do zespołów plannerskich, buyingowych, zajmujących się SEM, paid social, e-commerce i performance oraz działu graficznego.
Zwiększenie zatrudnienia wynika z pozyskania w ostatnim okresie przez Value Media nowych klientów, wśród których są L’Oreal, Idea Bank, TUI, Amazon, Tchibo i Nazwa.pl.
Dołącz do dyskusji: Anna Rama: z Media Direction do Value Media